שלום
יש לי התלבטות גדולה לגבי קנית הרכב הבא שלי ואשמח לשמוע חוו"ד מהאנשים כאן שמבינים קצת יותר טוב ממני.
ההתלבטות היא בין רכב יד 2- יונדאי איי 20 אינסייט שנת 2013 אוטומט, 30000 ק"מ (יד ראשונה מליסינג 0 קמ) מציעים לי אותה ב-52000 ש"ח.
הרכב ממולו הוא הסיאט איביזה ידנית חדשה מהיבואן, אם אני לא טועה העלות שלה באיזור 75,000 ש"ח.
בהתחשב בכך שארצה למכור את הרכב בעוד 3-4 שנים, מה האופציה העדיפה עבורי מבין השתיים מבחינת עלות??
תודה לעוזרים.