Jump to content

איילגו

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של איילגו

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי קניתי החודש יונדאי i30CW 2009 ושמתי לב לאחרונה שבזמן שאני לוחץ על דוושת הגז (גם בניוטרל) יש מין חריקה/שריקה לא מאוד חזקה מכיוון המנוע. כאשר המנוע על טורים גבוהים אין את החריקה הזאת אלא רק כשמאיצים ממהירות סרק מה אתם אומרים? זה משהו רציני או שלא דחוף להגיע למוסך עם זה?
×
×
  • תוכן חדש...