Jump to content

barakhag

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי barakhag

  1. מעולה! מעולה! מעולה! פעלתי לפי הוראות ההחלפה ותיקון הפאנל - עובד כמו גדול. לשמחתי יש לי גישה לטכנאים ומלחימות כך שבשבילי זו עבודה יומיומית פשוטה. הצלחתי להחליף את ה FET מבלי להסיר את רכיב/כיסוי התצוגה הגדול. החלפתי גם את הפיוז שצמוד לקונקטור - שמתי פיוז 4A. לא ברור למה מוסכים מורשים מבקשים 2,500 ש״ח בשביל התיקון !? לי עלה כ50 ש״ח כל הפעילות (כולל שבועיים המתנה לרכיב) עזרא (TheNightDevil) תודה רבה על ההוראות ועל ההכוונה באימיילים
×
×
  • תוכן חדש...