שלום פורום יקר
אני חדש בפורום ואשמח לקבל את עזרתכם המקצעיות או שיתוף של אותה תקלה.
קניתי מאיביי Elm 327 mini Bluetooth לבן
כשאני מנסה לחבר לאוטו שלי רנו מגאן 2003 1400 ידנית ex אז נדלקת לי נורה אדומה לשנייה במכשיר,
ואז הפלאפון אני מזהה את הרכיב ונכנס עליו עם הסיסמא 1234, אבל כשאני מנסה להכנס עם התוכנה torque לאוטו הוא רושם את השגיאה הבאה:
failure to talk to ford ECUs or any ECU that uses the J1850-PWM protocol
אשמח לקבל כל מידע רלוונטי ופחות תודה.