שלום,
ברשותי דייהטסו סיריון 2008, ולמערכת שמע המובנית אין חיבור AUX (ובטח לא בלותות'). אני יודע שפתרונות אפשריים הם להחליף את כל הרדיו או לחבר רכיב חיצוני בסגנון cd-to-aux שמחליף את ה-CD.
מצאתי את האתר www.cd2aux.com, אבל שם לא מצוין מתאם המתאים לרכב דייהטסו סיריון. חיפשתי באינטרנט ומצאתי שיש רכיבים לא יקרים אבל לא מצוין אם יש התאמה לסוג הרכב גם כן.
אז,
עשיתי מעשה ופירקתי (והרכבתי חזרה) את כיסוי הרדיו ברכב כדי לבדוק מה סוג החיבור שאני צריך. אם יש פה מישהו שמכיר ויכול לעזור לי עם חיבור cd-to-aux לדייהטסו סיריון 2008- אני אשמח.
לחלופין אם יש המלצה לרדיו חדש ולא יקר שמתאים גם כן - אני אשמח.
מצורפות תמונות של דגם הרדיו והחיבורים.
[TABLE=class: attachtable, align: center]
[TR]
[TD=align: center][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE=class: attachtable, align: center]
[TR]
[TD=align: center][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE=class: attachtable, align: center]
[TR]
[TD=align: center][/TD]
[/TR]
[/TABLE]