Jump to content

STEVEN1

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי STEVEN1

  1. תודה על התגובות! למעשה תחזוקה של רכב תעלה לי 15 אלף ש"ח לשנה (1250 ש"ח לחודש) ולשים 10 אלף בצד למקרה של בלת"מ. מה דעתכם על סוזוקי SX4 שנת 2009?
  2. שלום לכולם, בתור אחד שלא מבין שום דבר ברכבים, אשמח אם תעזרו לי צעד צעד ברכישת הרכב הראשון שלי. התקציב הוא 40 אלף ש"ח, יש לי רישיון רק על אוטומט, היופי והגאג'טים פחות חשובים לי. אני צריך רכב בעיקר לטיולים בסופי שבוע לכל הארץ וגם ליומיום. אני צריך שהוא יחזיק לי לפחות שנתיים עם מינימום תקלות (אחרי שנתיים אני מכוון להחליף את הרכב) האופציות שאני רואה ב"יד 2" הצטמצמו ליונדאי אקסנט 2008/2009. האם כדאי לי לקנות את היונדאי אקסנט? או אולי שווה לחסוך עוד קצת ולקנות את היונדאי I20 או כל רכב אחר שתציעו לי? מהיכן כדאי לקנות את הרכב? מה אני צריך לבדוק? ואם אפשר, מישהו יכול להגיד לי מה יכולה להיות ההוצאה החודשית לתחזוקת הרכב? תודה לכם, חג עצמאות שמח!
×
×
  • תוכן חדש...