היום רכשתי לאחר התלבטויות רבות סיאט איביזה FR חדשה (שלוש דלתות).
מכיוון שהגעתי למכסת התקציב נאלצתי לוותר על מערכת המולטימדיה שמציעה החברה.
הייתי שמח אם תוכלו להמליץ לי על מסך שלא עולה במחיר על 1000₪.
מה דעתכם על Nippon DN6500?
במידה וקונים מסך כזה בחנות חיצונית, היכן ניתן להתקין אותו? משהו יודע מה המחיר שכרוך בכך?
אשמח מאוד אם תענו לי,
תום.