Jump to content

idoron

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי idoron

  1. שלום שמי עידו ואני בן 22 עם 4 שנים רישיון ואני מעוניין לקנות רכב בתקציב קטן ומעוניין גם להחזיק רכב עם כמה שפחות הוצאות לכן יש לי מספר שאלות על תהליך הקנייה של הרכב, ובחירת סוג הרכב. קודם כל אני מחפש רק רכב עם גיר אוטומט כיוון שהרשיון מתאים רק לאוטומט שאלות: 1. כשאני הולך לראות רכב מה אני צריך לשאול את מוכר הרכב ולמה להשים לב ? 2. על איזה רכב הייתם ממליצים עד 6,000 ש"ח שהוא אמין ,עם צריכת דלק נמוכה ? 3. איזו חברת ביטוח הכי זולה לנהגים צעירים ? 4. מה ההוצאה החודשית שצפויה לרכב בלי הדלק (אגרת רישוי ,טיפולים וביטוח) . תודה.
×
×
  • תוכן חדש...