Jump to content

henshay1986

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של henshay1986

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום רב בבעלותי רכב שרשום על שמי ועל שם חברה שלי. החברה נמצאת בסין לשלושה חודשים . מכרתי את הרכב וניגשנו להעביר בעלות, שם ביקשו יפויי כח ותעודה מזהה שלה. הבעיה היא שהיא נסעה עם התעודת זהות,והרכב כבר מכור בזכרון דברים והכסף הועבר. כל מה שיש לי בבית הוא דרכון לא בתוקף שלה. השאלה היא אם אני מגיע עם תעודה זו האם זה תופס? או שהדרכון חייב להיות בתוקף? ואם לא אז מה האפשרויות שלי? כי כרגע הרכב נמכר ללא העברת בעלות וזה מצב מסוכן! תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...