שלום לחברי הפורם!
יש ברשותי שברולט אימפלה 3.8 שנת 2001, רציתי להתעניין לגבי כמה דברים,
הרכב אצלי כמעט שנה + בגדול אני מאוד מרוצה.
רציתי יעוץ לגבי שמנים שמן מנוע שמן גיר איזה כדאי לי לקנות?
ועוד תופעה שנהייתה לי בחודש האחרון שהרכב לפעמים לא מחליף הילוכים חלק
זה קורה מדי פעם לא תמיד מה אתם מציעים לי לעשות?
הלכתי למוסך המורשה של UMI לגבי הטיפול והמחרים שלהם בכלל לא הגיונים.
תודה מראש.