Jump to content

impala1

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי impala1

  1. היי אני צריך את העזרה שלכם בבקשה, עשיתי היום טיפול לאוטו של החלפת שמנים והכל. והמדיד שמן שלי שבור רציתי לדעת בבקשה מה הכמות המדויקת של השמן מנוע? הרכב שברולט אימפלה מנוע 3.8 תודה
  2. שלום לחברי הפורם! יש ברשותי שברולט אימפלה 3.8 שנת 2001, רציתי להתעניין לגבי כמה דברים, הרכב אצלי כמעט שנה + בגדול אני מאוד מרוצה. רציתי יעוץ לגבי שמנים שמן מנוע שמן גיר איזה כדאי לי לקנות? ועוד תופעה שנהייתה לי בחודש האחרון שהרכב לפעמים לא מחליף הילוכים חלק זה קורה מדי פעם לא תמיד מה אתם מציעים לי לעשות? הלכתי למוסך המורשה של UMI לגבי הטיפול והמחרים שלהם בכלל לא הגיונים. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...