Jump to content

thekiller13

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

הנקודות של thekiller13

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. 600 שח לא כולל מעמ לקליפר יד שנייה שווה המחיר או שלא? בדקתי באלרון בחיפה וזה מה שהם רוצים עליו
  2. ביררתי והם רוצים מעל 750 שקל לשיפוץ של חלק כזה כי הוא טוען שצריך לשלוח למרכז אותו זה מחיר נורמלי?
  3. אין לי בעיה גם להגיע לחדרה לקנות אם צריך לגבי קיט שיפוץ לקליפר איפה אני אמצא אחד כזה לקנות?
  4. זהו קזאת הבעיה אני לא מכיר פירוקיות באזור הון חוץ מאלרון שהם אומרים שאין להם את זה במלאי אף פעם אתה מכיר אולי מקום של פירוקיות באזור הון?
  5. אין לי בעיה לעשות את ההחלפה אבל הבעיה שהמחיר שהם רוצים מעל ל1500 ש"ח לבודד כולל עבודה ומע"מ ולכן אני שואל אם יש איזה מקום טוב באזור הצפון שיש לו את זה במצב משומש תקין או מישהו שמשפץ אותם במחיר נורמלי
  6. הדבר היחידי החריג שיש לי לפעמים שאני לא מצליח להפעיל ישר את הארמברקס אלא רק אם אני לוחץ על הברקס בו זמנית. האוטו עבר לא מזמן טסט שבהתחלה אחרי זה אמרו לי שמע צריך להחליף את שני הקליפרים האחוריים, הלכתי לייעוץ שני והוא אמר שלא בטוח שזה נכון מתח את הכבל ומרח גריז ונראה שזה פתר את הבעיה ועכשיו זה חזר שוב פעם ככה שזה מקום שלישי שאומר לי שאני צריך להחליף את הקליפר
  7. זה היה חלק מטיפול שעשיתי לאוטו שלי
  8. מה שיש לי מאחורה זה דיסק ולא תוף. מה נהרס בו בדיוק אני לא יודע להגיד כי במוסך טוענים שצריך להחליף אותו שהוא דפוק ואני יכול להגיע למצב שבאמצע הנסיעה הברקסים לא יעבדו לי
  9. שלום לכולם. יש לי פורד מונדאו 2003 והיום אמרו לי במוסך כי הקליפר הימני האחורי שלי נהרס, יש משהו שניתן לעשות עם זה? הם רצו מעל ל 1000 שקל כולל עבודה ומע"מ להחלפה שלו? אשמח לדעת מה ניתן לעשות או מאיפה ניתן להשיג אחד במצב תקין באזור הצפון? אם אין באזור הצפון אין לי בעיה לנסוע גם למרכז אם צריך לקנות את החלק הזה. תודה רבה על הסיוע
×
×
  • תוכן חדש...