הדבר היחידי החריג שיש לי לפעמים שאני לא מצליח להפעיל ישר את הארמברקס אלא רק אם אני לוחץ על הברקס בו זמנית.
האוטו עבר לא מזמן טסט שבהתחלה אחרי זה אמרו לי שמע צריך להחליף את שני הקליפרים האחוריים, הלכתי לייעוץ שני והוא אמר שלא בטוח שזה נכון מתח את הכבל ומרח גריז ונראה שזה פתר את הבעיה ועכשיו זה חזר שוב פעם ככה שזה מקום שלישי שאומר לי שאני צריך להחליף את הקליפר