Jump to content
  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי [email protected]

  1. יש לי פגו׳206 אוטומט באמצע נסיעה. נדלק לי מנורה של תקלה בממיר הקטליטי והרכב התחיל לקרטע ואפילו נכבה מה אפשר לעשות ? כדי להתקדם עד למוסך האים אפשר לנתק את הממיר
×
×
  • תוכן חדש...