Jump to content

Robik

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    תל אביב

הנקודות של Robik

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. השאיפה היא לשדר לxkrs אבל המחיר בארץ לא נורמלי.. אולי בעוד כמה שנים אני אמצע יד ראשונה במחיר ״סביר״
  2. תודה רבה על הייעוץ אני אבדוק.. חג שמח !
  3. V8 5.0L הזרקה ישירה והיחס דחיסה 11.5 לפי מפרט היצרן. האם זה יחס דחיסה גבוה ?
  4. תודה. ואם אני יעבור ל98 קבוע יהיה שינוי ? והיצרן ממליץ על אוקטן 95 ומעלה..
  5. שלום לכולם וחג שמח ברשותי יגואר xk עד היום תדלקתי אך ורק אוקטן 95 היום תדלקתי בפעם הראשונה 98 ולאחר נסיעה של כ100ק״מ לא הרגשתי שום שינוי מבחינת ביצועים וצריכת דלק.. מה היתרונות שלה98 על ה95 ? והאם זה קשור לאיכות הדלק בתחנה שאני ממלא ? (פז,תל ברוך)
×
×
  • תוכן חדש...