Jump to content

shauleech

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של shauleech

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שבת שלום קודם כל חג שמח. התחדשתי ברכב מסוג סיאט איביזה 2011 ספורט FR. קניתי אותה עם המערכת המקורית (לא מולטימדיה). אני מעניין לעשות מערכת לרכב מספר שאלות: 1. האם יש מערכת מקורית מולטימדיה לרכב הזה? (בחברה שמתי לב כל פעם מוצאים דגם אחר) 2. מה אתם ממליצים לי לקנות לרכב איזה מערכת ומאיפה? אם כבר אפשר שתיהיה טובה GPS טלויזיה וכו. 3. איזה רמקולים ומערכת הגברה טובה ולא חקרה אפשר לקנות? 4. במה עדיף להשקיע יותר מולטימדיה או בהגברה? תודה מראש לכל העוזרים.!!
×
×
  • תוכן חדש...