שלום לכולם.
אני מסתובב כבר זמן מה ביד 2 ואתרים אחרים ומחפש רכב ידני חסכוני ואמין שיהייה הבובה הראשנה שלי ואני רואה מספר עצום של אפשריות וצימצמתי את האופציות למה שלדעתי הוא טוב והייתי רוצה לקבל עוד קצת מידע מאנשים בעלי ניסיון כמוכם.
אני אשמח אם תוכלו להגיד לי באיזה דגם הייתם בוחרים ולמה* בין הבאים:
פיאט פונטו ספייס 2005, סיטרואן סי 2004 3, שרולט אבאו 2005, מאזדה לנטיס 2001 ורנו מגאן II 2005.
כמובן שאני אשמח לשמוע הצעות אחרות אם לדעתכם פיספסתי משהו.
המון תודה ושיהייה יום אדיר וחג שמח.