שלום ברשותי מיצובישי כריזמה שנת 99 מנוע 1600 והסטרטר הפסיק לפעול. הוא כנראה נתקע כי כשאני מעביר את הסוויצ׳ למצב התנעה הוא עושה רעש של זימזום עדין. חבר הציע לי לתת לו שתי מכות קטנות וזה יעזור אבל אני לא מוצא אותו במנוע. אם מישהו יודע את המיקום שלו? או אם זה בעיה אחרת? ואם זה להחליף אז אם אפשר בעצמי? או חייב מוסך?