Jump to content

יוסף ברק

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יוסף ברק

  1. למה חייב לשים מקורי? יש לי דגם 99
  2. כמה ליטר שמן צריך למלות ברכב אחרי טיפול 10? מיצובישי כאריזמה מנוע 1.6
  3. ברקסים של מיצובישי לנסר או סופר לנסר מתאימים למיצובישי כריזמה? קניתי לכריזמה ועל הקופסה כתוב שהם ללנסר!
  4. שלום ברשותי מיצובישי כריזמה שנת 99 מנוע 1600 והסטרטר הפסיק לפעול. הוא כנראה נתקע כי כשאני מעביר את הסוויצ׳ למצב התנעה הוא עושה רעש של זימזום עדין. חבר הציע לי לתת לו שתי מכות קטנות וזה יעזור אבל אני לא מוצא אותו במנוע. אם מישהו יודע את המיקום שלו? או אם זה בעיה אחרת? ואם זה להחליף אז אם אפשר בעצמי? או חייב מוסך?
×
×
  • תוכן חדש...