Jump to content

bobo1234

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי bobo1234

  1. שמע בחור עם פגו 206 הייתה לך פעם בעיה שניסית להפעיל dvd באוטו והוא הביא שגיאה please stop watch video player? אני שואל דווקא אותך כי גם לי יש פגו 206
  2. לתגובה שמעליי אתה יכול לפרט איך עושים את זה זאת אומרת איפה בכלל החוט של הבלם יד ולאיפה צריך לחבר אותו?
  3. נראה לי שגם לי יש את אותה בעיה אבל מה שמוזר שפעם זה עבד ועכשיו לא זה מביא לך את השגיאה : please stop watch video plyer?
  4. כשאני מכניס דיסק למערכת ומנסה להפעיל אותו יש שגיאה: warning please stop watch video player קראתי באתרים באנגלית ואמרו משהו על חוט בלם אבל מה שמוזר שזה עבד פעם בבקשה מי שיודע מה הבעיה שיעזור לי תודה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...