שלום,
ברשותי מאזדה 3 ספיריט 2010,
כרגע מותקנים לי באוטו מגבר 4 ערוצים של PCA 1800WATT
וסאב של JBL 1100WATT
כרגע המגבר מחובר עם מנחת לקונסולה המקורית של האוטו
אני רוצה לשדרג את המערכת ולהתקין דאבל דין + קומפוננטים מקדימה
מחפש דאבל דין עד 1200 שקל (לא כולל מתאם פלסטיק)
דרישות מהדבל דין דיבורית בלוטוס, כניסת USB, כניסת AUX, לא חובה GPS, שליטה ממהגה.
מחפש קומפוננטים עד 500 שקל (לא כולל הגבהות)
לגבי הקומפוננטים בגלל שכמעט ואין קומפוננטים במידה 5X7 במחיר סביר החלטתי לשים 6.5 עם הגבהות מMDF
תודה רבה לכל העוזרים!!