אני מחפש רכב מסחרי או בעל אופי מסחרי.
בנוסף בקרוב אני מסיים עם הרישיון אבל אבא שלי מעוניין לקנות עוד רכב מסחרי שגם אני יוכל לעבוד איתו וגם לנהוג עליו
חשבתי על
סיטרואן ברלינגו
רנו קנגו
פורד טורנאו
אבל הפחד שלי שבמחירים האלה ובשנתונים האלה הם שחוטות. בנוסף מה לגבי צריכת הדלק שלהם?
ושאלה פחות קשורה לנושא העיקרי
מה דעתכם על פורד פיאסטה שנתון 2000~2002