Jump to content

Matan Leyba

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Matan Leyba

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני מחפש רכב מסחרי או בעל אופי מסחרי. בנוסף בקרוב אני מסיים עם הרישיון אבל אבא שלי מעוניין לקנות עוד רכב מסחרי שגם אני יוכל לעבוד איתו וגם לנהוג עליו חשבתי על סיטרואן ברלינגו רנו קנגו פורד טורנאו אבל הפחד שלי שבמחירים האלה ובשנתונים האלה הם שחוטות. בנוסף מה לגבי צריכת הדלק שלהם? ושאלה פחות קשורה לנושא העיקרי מה דעתכם על פורד פיאסטה שנתון 2000~2002
  2. שלום רב, לאחרונה התחלתי להתעניין במוטוריקה ורכבי אספנות במיוחד אפשר להגיע גם בלי רכב (ורישיון לצורך התענינות וצילום בשביל הפנאי וההתלהבות ? בנוסף האם זה כרוך בתשלום ?
×
×
  • תוכן חדש...