היי,
חיפשתי בפורום פה וראיתי המון שאלות של אנשים לגבי שלטים של טויוטה מתוצרת bosch אשר יצאו מכיוונון. לצערי, לא הצלחתי למצוא דיון עם תשובה לגבי כיצד ניתן לכייל אותו מחדש.
ברשותי קורולה שנת 2000 ואחד השלטים שלי סובל מאותה הבעיה. בפעם הראשונה שזה קרה לי, לפני 4 שנים, הלכתי ל גיל קאר והם לקחו לי 100 שקל על הכיול. שמתי לב שהפעולה פשוטה (משחק עם הסוויצ', וכמה לחיצות עם השלט העובד והלא עובד) אבל לא הצלחתי לעקוב במדויק.
עכשיו שזה קרה לי שוב הייתי רוצה לתקן את הבעיה בעצמי וללמוד לפעמים הבאות.
מישהו יודע כיצד ניתן לכייל מחדש שלט יחיד?
המון תודה,