Jump to content

ronbbmxx

  • הודעות

    45
  • כאן מאז:

הנקודות של ronbbmxx

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. טוב התמקדתי ב2 רכבים! קיה סיד וסיטרואן C4 מנוע 1.2 אתה מדבר על זאת? https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?manufacturer=30&model=904&price=1234-32000&km=0--1&subModel=27673 וואי אני מצד אחד מתרגש לקנות אוטו בשנתון גבוהה נראית מעולה! במחיר כל כך מצחיק אבל מצד שני אני חושש מאוד. אני חושב שאסע על שתיהן ואז אגיע למסקנה. תודה רבה לך על ההיענות וההקשבה מקרב לב, מעריך את זה מאוד
  2. משום מה זה הגיב לי ממשתמש אחר.
  3. תודה רבה! נשמע מעולה ביחס לתקציב הקיים, לדעתך עדיפה על המאזדה 3?
  4. איך ההגה שלה, בידוד הרעשים, צריכת הדלק ואיזה שנה היא?
  5. https://www.yad2.co.il/s/c/yx7yqmv2 זאת לדוגמא? האמת חשבתי עלייה. אז שאלתי את דוד שלי שהיה לו. הוא אמר לי שהיא מאוד אמינה אבל לא נוחה לנסיעה כלל לדעתו. והוא לא ממליץ לי. כן כנראה. זאת היחידה שאני מוצא בתקציב שלי ביד 2 מבחינת הסיווק. נראית אופציה טובה אהבתי את העיצוב ויש עליה ביקורות מצויינות
  6. לי היה רנו קליאו 2015 טורבו אוטומט 70 אלף קילומטר. רכב יפיפייה, נוח, שקט, משייט על הכביש בנסיעה פנומנלית ממש חווית נהיגה אמה מה? נסעתי לאילת ובדרך חזרה נתקע לי הרכב במקום ללא קליטה. בעיה בגיר הרכב לא נוסע, הלך הגיר , תקלות מחשב לא מפסיקות. במוסך אמרו לי אל תתקרב חבל שלקחת את הרכב הזה. אתה רוצה לתקן 6000 שקל משהו בגיר ובמחשב וזה עוד לא מקורי ולא מבטיחים בעיות חוזרות בעתיד כי ברגע שזה מתחיל זה לא נגמר. בקיצור יפה נוחה אבל אמינות פח אשפה. אל תתקרב!!! הרכב מעלה אבק בחנייה כבר חצי שנה. גם אם הסיכוי שתיפול על רכב כזה הוא קטן. זה לא שווה את זה אני לא מתקרב יותר לשום רכב אירופאי חוץ מגרמני.
  7. האמת שאני ממש לא מתחבר למראה של האוקטביה הישנה. לגבי הונדה סיוויק, אתה מדבר על זאת שנראית כמו חללית? כדאי לקנות אותה בשנתון 2011?
  8. תודה על התגובה. התקציב הוא גג 30K ומשכתי אותו לשם. התחלתי ב18,000 באיזה הונדה סייויק מדובר? (יש הרבה) ומה הוא בדיוק גיר "רציף" איך אני מחפש את זה תודה
  9. היי אחרי שבדקתי הסתכלתי הגעתי למה שהכי מתאים לי. חיפשתי רכב שייתן לי נוחות אחרי 3 שנים של רעש מנוע יותר חזק מהרדיו והילוכים בפקקים. אני כל חיי הייתי עם מכוניות קטנות. אין לי ילדים אבל יש לי כלבים ובת זוג, חשבתי לעבור למשפחתית חזקה שתתן לי שקט ונוחות. אני קצת מפחד מצריכת הדלק כי אני רגיל לסאפרק ידנית עם צריכת דלק נמוכה. נשארתי עם 4 אפשרויות 1.מאזדה 3 2011, המון המון ביקורות, מאוד פופולרית ויש סיבה כנראה. חיסרון- דלק ,צפופה יחסית היתרון- אמינות,נוחות 2.קיה פורטה, קראתי ביקורות טובות אם כי היא נראית לי גדולה מדי למישהו שרגיל לרכב פיצי. 3.סופארו אימפרזה "החדשה". מראה מצויין משדרת נוחות ביקורות טובות אך קשה למצוא אותה בקילומטרג' סביר 4.סקודה אוקטביה. גם קשה למצוא וצריך לחכות. אם זאת אני לא בטוח שאני זקוק לרכב כה גדול. אם כי העבודה שלי דורשת ממני המון ציוד ו2 כלבים ואני לא אוהב את הצפיפות והחוסר נוחות שלהם. אשמח לתגובתכם ותודה רבה
  10. נשמע מעולה האמת דווקא B4 רגיל. יש מצב שאלך עליו תודה רבה. מנוע חזק, נראה טוב , מקווה ששקט ואמין, בטוח צריכת דלק קצת יקרה אבל לדעתי זה שווה את הנוחות .
  11. מה אתם חושבים על פג'ו 2008 1.6 שמעתי עליו ביקורות טובות ונראה חלומי... הבעיה היא פג'ו מהיכרות שלי איתן מרחוק, חוסר אמינות משווע
  12. עושה ימי הולדת עם חיות. טיפול בעזרת בעלי חיים. מתלבט אם להישאר עם משפחתית או משהו עם בגאז' גדול שבאותה הדרך גם מכער את הרכב. אוטומט, נסיעות של 12-14 ק"מ שנתי. אם היה בתקציב שלי ג'יפ הלוואי, אבל אני נוחת לקרקע ומבין שאם 25K-30K אני לא יכול להגשים חלומות
  13. היי אני מחפש רכב במחיר של 25K בערך מה שחשוב לי לפי הסדר מכוון שאני צריך להתנייד ממקום למקום אמינות ,נוחות נסיעה ( אוטומט, שקט ) , מרווח אני לוקח נוסעים וציוד , צריכת דלק לא מוגזמת, נראות טובה יחסית למחיר. תודה ושבת שלום לכל האלופים!!!
  14. וואי לא קלטתי את זה! בטוח שזה צבע ?
  15. אני בשלבי סיום בקניית רכב מחר אני רואה 2 מכוניות פיאנט גראנדה פונטו http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicCar.php?CatID=1&SubCatID=1&RecordID=523f54ba81370a9ec87d6eb1ec9cd6d0ea8&Code=5a4139ff0ca32161e17d8295752c1e32 מה אתם אומרים עלייה ? מעצבן אותי קצת שאין סמל , ניתן לרכוש ולשים לבד ? וסיאט איביזה 2004 ידנית יפייפיה עם 110,000 ק"מ מה אתם אומרים ?
×
×
  • תוכן חדש...