שלום לכולם,
יש לי דייהאטסו שרייד 99, ובשבוע שעבר הצופר הפסיק לעבוד.
הלכתי לחשמלאי רכב, הוא בדק את הצופר עצמו שהיה תקין והגיע למסקנה בעיה בסליל כרית אויר שבהגה.
יש לציין שאכן הנורית כרית אויר נדלקה כבר לפני מספר חודשים.
החשמלאי החליף את הסליל בהגה והצופר עובד אבל הנורית עדיין דולקת. כמו כן הוא אמר ש"הוא לא מצליח להעלות את הרכב במחשב".
כמה שאלות :
1. מה הסדר גודל של המחיר עבור החלפת סליל + עבודה + מע"מ בדגם כזה ?
2. אם הוא התכוון שהוא לא מצליח לרסט את המחשב, איך אני כן אמור לתקן את הבעיה הזו ?
3. במידה ואני חייב לגשת למוסך להמשך הטיפול בנושא, אשמח לקבל המלצות למקום אמין ורציני.
נ.ב. - אני יודע שזה היה טיפשי לא לתקן את הכרית אוויר עד עכשיו ולחכות שמשהו נוסף יתקלקל וכנראה יבהיר לי כמה הקטע הזה בטיחותי.
רועי