יש לי גולף שנת 2005 fsi מנוע 2000 ויש לי בעיה מתחיל לרעוד לי הרכב אחרי נסיעה של שעה בערך עד השעה הזו הרכב נוסע חלק ואחרי שעה מתחילה רעידה רצינית ברכב מ 80 קמ״ש ובכל רגע שאני נוגע בדוושת הגז - יש לציין שבוצע החלפת צמיגים איזון גלגלים וכיוון פרונט הבעיה לא נפתרה הרכב אחרי שעה עושה לי את אותה בעיה אשמח לתשובה ופיתרון ממומחים או למי שנתקל בתופעה בתודה מראש ושבוע טוב