שלום וברכה
לפני כמה שבועות הלך לי האלטרנטור בפתאומיות ונאלצתי להחליפו.
מיד לאחר החתקנת האלטרנטור החדש קרתה תופעה משונה, הווישרים עובדים מתי שבא להם גם אם הידית המפעילה אותם נמצאת במצב כבוי, ולא משנה על מה זה עומד תמיד המהירות אותה מהירות.
האם מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה וכיצד ניתן לפתור אותה??
תודה מראש