בשמחה, הבנתי שאתה חבר טוב של גיא ברייטמן, אז נטפל בך יפה ..
אני קניתי פילטר אוויר מלינקר שלפי הבנתי מצא את הפילטר אצל מישהוא בנצרת.
ממליץ שתעשה טלפון לסעיד מאום פארטס (הציונות 20 בחיפה) אני משוכנע שגם הוא יכול להשיג לך פילטר אוויר כזה.
מה שכן הפילטרים האלה לא זולים (זכור לי ששלמתי בסביבות ה100ש"ח).
לידעתך יש כמה סוגים של פילטרים לטרנספורטר, תדאג להזמין עגול ממתכת עבור מנוע דגם CU. יש עגול גם בלי מתכת אבל הוא עבור מנוע קרור מיים ולא בדיוק מתאים.
לגבי הנזילת שמן מהאוורינגים של המובילי שמן מוטות דחיף, ממליץ שוב לפרק מרימים הידראוליים לנקות ולנקז אוויר על הדרך.
במנועים האלה אין צורך לכוון שסתומיים כי יש מרימיים הידראוליים אבל חשוב כן לטפל במרימיים פעם בכמה שנים.
לגבי הקומפרסיה, 100 זה לא קטסטרופה ואפשר לסוע כך. אבל כן כדאי לחסוך לשיפוץ ראשי מנוע. זה לא צריך לעלות יותר מ 2500ש"ח במוסך לדעתי.
מה שלא ברור לי זה למה הרכב לא נוסע יותר מ80 קמ"ש ? הוא צריך לסוע בקלות 120-110קמ"ש גם בקומפרסיה כפי שתארת.
תבדוק שוב אחרי הטיפול והכיוון מנוע.