ערב טוב חברים.
יש לי התלבטות גדולה יש לי פיאט פונטו שנת96 ולמי שמכיר המיקום של הרמקולים מקדימה ממש קטנים בערך 4 אינץ
ואני ממש רוצה לעשות מערכת טובה כרגע יש לי מגבר t15 והבנתי שהוא ממש חרא וזוג רמקולים אחוריים של פיונר 600וואט וסב של jbl הקטע הוא שהמגבר שלי הוא ארבע יציאות ככה ששתים הולכים לרמקולים ושתיים לסאב
עכשיו השאלה שלי מה אני עושה
אני ממש עבוד!!!