שלום רב
יש לי יונדאי אקסנט 2005 ולאחרונה כבתה התאורה בקונסולה (מתחת לרדיו, היכן שנמצאים כפתורי השליטה במזגן). האם תקלה כזו יכולה להגרם מנתיך שרוף שבתיבת הנתיכים מתחת למכסה המנוע? או שמדובר בתקלה חשמלית שדורשת פירוק הקונסולה על מנת לתקנה?
לפני כן, כבתה אחת הנורות בקונסולה אך מכיוון ששאר הנורות עדיין עבדו, זה היה נסבל. כמו כן, השעון בחלק העליון של הקונסולה (מעל הרדיו) נטה להבהב ולהכבות עד שפסק לעבוד כמעט לגמרי, כך שאני מנחש שמדובר בתקלה חשמלית, אבל מכיוון שכעת אף נורה אינה דולקת, קיוויתי שאולי זה כתוצאה מנתיך שרוף שקל להחליף ושלא נדרש לפרק את כל הקונסולה (עסק יקר שכנראה לא אכנס אליו...)
תודה!