Jump to content

ityely

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ityely

  1. אהלן, בזמן נסיעה אני שומע מוסיקה מגביר עוד קצת והופ הכל נעלם. אני מאמין שיש בעיה במגבר. החלפתי את כל הרדיו ולא עזר. בדקתי את הפיוזים (ויזאולית) נראים שלמים. בהדלקת מתח נדלק הפרוטקשיין ל2 שניות ומיד נכבה. אשמח להצעות נוספות.. תודה
×
×
  • תוכן חדש...