Jump to content

yakum

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yakum

  1. שלום אני לפני קנייה של סזוקי sx4 2011 ליסנג הרכב נבדק ונמצא נקי .למעט תיקוני צבע משמעות שולית . מבדיקה שעשיתי הרכב צבוע גם מאחור וגם מלפנים אני קצת מודאג שמה הרכב עבר איזה טראומה .מה דעתכם על הנושא והאם אפשר לסמוך על הבדיקה המוכר טעון שכל רכב שמוצע למכירה עובר קוסמטיקה וזה לא תאונה מדובר בחברת ליסנג מוכרת .תודה
×
×
  • תוכן חדש...