בשבוע האחרון הלכו והתגברו רעשים מכיוון הגיר,לאחר כניסה למוסך עלה חשש שהמיסבים בגיר השתחררו ואולי אף נגרמו יותר נזקים בשל כך.
חייב לציין שהאוטו בן 4.5 שנים ועוד בתקופת האחריות הוא נכנס למוסך מרכזי של פיאט בשל נזילת שמן מהגיר.
לא ברור מה בדיוק עשו שם אבל הנזילה פסקה.
השאלה שלי האם יתכן שהבעיה הנוכחית בגיר נגרמה בעקבות זה שהגיר ברכב טופל כבר בפעם הקודמת בצורה לא נכונה וזה גרם לבעיה הנוכחית.
פשוט לא נראה לי סביר שצריך לפתוח גיר ברכב בשלב כל כך מוקדם .
אודה לאנשים שיאירו את עיניי בסוגיה!