אני ממש לא מסכים איתך שהWAZE מכסה על המצלמות, הוא לא תמיד מתריע כמו שצריך, ומצלמות חדשות לוקח לו זמן עד שהוא מעודכן.
לגבי הולנטיין1 יש לי כזה מותקן ברכב, הוא הציל לי אותי כ10 פעמים משלילה וודאית!! כן, גם מול לייזרים הוא יעיל אם אתה מספיק מהיר! לגבי דבורות הוא סופר יעיל וכנ"ל גם לגבי המאזדה 6 שמחכה קבוע ליד שפירים.
החיסרון הגדול שלו זה שאין לו כיסוי על ה-א3 החדשה והiroad טוענים שמכסה על הכל, זו בשורה משמחת לציבור הנהגים בארץ אם המכשיר הנ"ל יוכיח את עצמו..
נמתין לתגובות מאנשים שרכשו..