Jump to content

simulator

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של simulator

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מניסיון אישי הולנטיין הציל אותי כמה פעמים משלילה וודאית!! פעמיים בכביש הבקעה מדבורה שעמדה בשטח הררי מפותל. פעם נוספת במחלף ענבה (כביש1) ככה"נ השוטר ירה קודם על הרכב לפני ולכן קיבלתי התראה ארוכה יחסית, פעם נוספת במחלף קרית ענבים (כביש 1) הייתי לבד בכביש ועדיין יצאתי מזה חי, פעם נוספת ביציאה מכביש בגין (ירושלים) ל443 עמד שוטר עם לייזר ככה"נ ירה על רכבים לפני, ופעמיים ביציאה מ443 (בן שמן) לכביש 1. ועוד מספר פעמים ממצלמה שמותקנת בקדמת הניידת לא זוכר את השם של המצלמה. מבחינתי הולנטיין הוכיח את עצמו לחלוטין! ברור שיש שטחים אפורים ואסור לבנות עליו ב100% אבל זו ההגנה הכי טובה שהיית עד כה לנהג הישראלי, עם חסרון גדול מול מצלמת א3. אם הIroad אכן כמו שמספרים זה הדבר הכי יעיל שהיה עד כה בארץ.
  2. גמאני בפנים (: כמובן תלוי במחיר שנקבל..
  3. אני ממש לא מסכים איתך שהWAZE מכסה על המצלמות, הוא לא תמיד מתריע כמו שצריך, ומצלמות חדשות לוקח לו זמן עד שהוא מעודכן. לגבי הולנטיין1 יש לי כזה מותקן ברכב, הוא הציל לי אותי כ10 פעמים משלילה וודאית!! כן, גם מול לייזרים הוא יעיל אם אתה מספיק מהיר! לגבי דבורות הוא סופר יעיל וכנ"ל גם לגבי המאזדה 6 שמחכה קבוע ליד שפירים. החיסרון הגדול שלו זה שאין לו כיסוי על ה-א3 החדשה והiroad טוענים שמכסה על הכל, זו בשורה משמחת לציבור הנהגים בארץ אם המכשיר הנ"ל יוכיח את עצמו.. נמתין לתגובות מאנשים שרכשו..
×
×
  • תוכן חדש...