Jump to content

baimgarbaim

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של baimgarbaim

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה על התשובה. אם מישהו יודע לגבי ההגה, אשמח לתשובה. יעזור אם אעלה תמונה של איזור המנוע ומסרק ההגה מלמטה? (מה שאצליח לצלם)
  2. ברשותי מאזדה דמיו 2001. בבדיקה מקרית במוסך אמרו לי שיש כנראה נזילה ממסרק ההגה. (ידעו שלא אטפל שם, כך שלא סביר שניסו סתם לעקוץ אותי). מבירורים שעשיתי בעצמי ובמוסכים נוספים נראה שבכלל לדמיו אין מסרק הגה הידראולי, אלא חשמלי בלבד. יצאתי דיי מבולבל מהעניין. (ובמבט ראשוני לא זיהיתי מיכל נוזל הגה) ההיגוי מרגיש סבבה, בלי חופשים או משיכות לצדדים, בכל המהירויות. מה שכן, לאחרונה באמת התחלתי לשים לב לתקתוקים מהגלגל הימני בעת פניה חדה ימינה. מהסתכלות במוסך, נראה באמת שכל גומיית האטם סביב הציריה שם נקרעה, ויש לא מעט גריז מסביב. 1. מישהו כאן מכיר את הרכב הנ"ל ויודע באמת איזה מנגנון יש שם? 2. האם גומיית איטום קרועה יכולה לגרום לרעשים שכאלו, או שכנראה כבר יש נזק לציריה עצמה? 3. להיות פרנואיד ולהחליף ציריה בגלגל הנ"ל, או שאם ההיגוי מרגיש טוב מספיק להחליף גומיה בלבד? (עלות של 150 לעומת 350 ש"ח בערך, לפי מה שהבנתי).
×
×
  • תוכן חדש...