Jump to content

BMW535i

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי BMW535i

  1. אצלי גם הרכב נמוך (כמעט בריצפה) , לא הייתה לי בעיה. זה היה מפחיד להיכנס ולצאת אבל אפשרי.. כמוכן ביקשתי קרשים כדי לרדת לבור. בהצלחה!
×
×
  • תוכן חדש...