שלום,
אני מעוניין לקנות רכב שיהיה משפחתי חסכוני ואמין ככל האפשר,
כיום אנו נוהגים ביונדאי אקסנט 2008 ומעוניינים להחליף.
התקציב הוא כ 20-30 אש"ח תוספת על היונדאי(יונדאי אקסנט יד 1 מליסינג מנוע 1.6).
יש לציין כי אנו נוסעים בשנה 26-27 א"קמ ולכן יש צורך ברכב חסכוני
בנוסף מצפים להגדלת המשפחה בקרוב ולכן יש גם צורך בתא מטען (משפחתי)
חשבנו על הונדה סיוויק 2008-2009 מליסינג, לא מכירים את הרכב לכן אשמח לחוות דעת ו/או להמלצה לרכב אחר
תודה רבה !!