עשיתי ראש מנוע לפני 10 חודשים כולל ניקוי רדיאוטר
שלשום באופן מפתיע כאשר אני בתחנת דלק כל המים שהיו במיכל הרדיאטור יצאו משום מקום (עד לרגע זה לא יודעת איך ומאיפה יצאו) מילאתי מים חזרה והכל היה בסדר - לא ראיתי נזילה או שבורח.
נסעתי ישר למוסך שיבדוק - הוא טען הלך ראש מנוע!
חייגתי למוסכניק שעשה לי את_הראש מנוע והוא טען כי אין אחריות ומצד שני לא יכול להיות שזה ראש מנוע והוא מבקש שהביא אליו את הרכב.
לקחתי פרטים מבעל המוסך שבדק ראשון את הרכב אתמול והוא אמר כי הצינור מתנפח יש בו לחץ אחרי ששיחרר אוויר ומילא מים. המצב לא קריטי אבל מרגע לרגע יהיה יותר קריטי.
היום בבוקר גררתי את הרכב למוסך שעשה ראש מנוע - הוא טוען כי זה רדיאטור!
אמר לי נחליף לרדיאטור חדש ותיראי הכל יסתדר.
חשוב לציין לא עלה לי חום של הרכב - לא היה חסר מים - הרכב לא זייף או גימגם לפני שכל המים ירדו במפתיע בתחנת הדלק אתמול.
פניתי לכמה אנשים להתייעץ וכל אחד נותן לי כיוון אחר - ראש מנוע - לחזק שוב אולי החיזוק לא טוב - הרדיאטור טוענים לא קשור.
לפני שעה פניתי למוסכניק דרך הטלפון ששאל אותי איזה מנוע זה האם פאייר או סוג אחר?
לי אין תשובה מלבד מה שכתוב לי ברשיון הרכב דגם מנוע 188A5000
כל עזרה מצידכם תבורך.