שלום חברים,
יש לי רכב מסוג מאזדה לנטיס שנת 1999 GL
אתמול הרכב נכבה לי באמצע נסיעה, למזלי נסעתי בתוך העיר במהירות נמוכה.
ההגה כמובן ננעל לי והברקסים עבדו בקושי.
קטע קצת מפחיד.
בדקתי שמנים ומים הכל תקין
חום מנוע תקין ושום נורה לא נדלקת
לאחר מכן הנעתי את הרכב ללא שום בעיה והנסיעה הייתה חלקה ללא תקלות בכלל
נראה כאילו קרה משהו באופן חד פעמי אבל עניין מסוכן ואני מפחד שאולי יחזור ויקרה.
מה לדעתכם הבעיה?
והאם יש צורך במוסך?
תודה על עזרתכם