שלום!
צרבתי דיסק CD-R של קבצי mp3 שהורדתי מהאינטרנט. בדקתי אותם במערכת בבית (שעושה לפעמים בעיות עם חלק מהצרובים) והיא קראה אותו מצוין.
כשהכנסתי אותו למערכת באוטו, היא זיהתה אותו - כלומר, לא החזירה הודעת no disc וגם התחילה להריץ את מונה השניות - אבל מצד שני, לא שמעו כלום וחוץ מזה היא גם לא זיהתה שמדובר ברצועות נפרדות (אי אפשר היה לעבור בין רצועות).
יצויין שהמערכת באוטו הנ"ל כבר קראה צרובים אחרים בעבר.
לא יודע עד כמה זה משנה, אבל מדובר בסוזוקי באלנו מודל 2002.
מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה ואיך אפשר לתקן אותה?
תודה!