שלום לכולם אשמח לעזרה מכם. היום קניתי חתול בשק לדעתי. המוכר באלדן מכר לי מאזדה 2 סאדן שנת 2011 עם 55 אלף קילומטר. הרכב היא בצבע שחור. הטסט מסתיים בעוד חודשיים. המחיר המבו.פקש הוא 67500 . לאחר הקנייה ראיתי שישנן רכבים עם קילומטר ז׳ נמוךד יותר במחירים טובים יותר. מה עוד, שחבריי אמרו לי כי רכב שחור הוא פחות מומלץ מפאת הוצאות תחזוקת צבע. בנוסף לכך, בדף גילוי נאות בבדיקה של הרכב כתוב כך : צמיגים לא תואמים , סימני פגיעה במרכב , נזק לפגושים , שריטות צבע.
שילמתי מקדמה של 2000 ש״ח ואני מתחרטת , ממה שהבנתי מהחוזה שלא יחזירו לי את הכסף. מה ניתן לעשות ?
תודה