Jump to content

sirabella

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של sirabella

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני משתמש בתוסף מוליקוט כבר הרבה שנים חומר מעולה ומניסיון אישי ,היה לי אוסטין מונטגו בכל החלפת שמנים הוספתי תוסף לשמן מנוע יום אחד הרדיאטור נזל לי שלחתי את הרדיאטור לתיקון .הבת שלי שלא ידעה שאין רדיאטור הניעה את הרכב ונסעה לאחר נסיעה של כמה דקות נתקעה .הרימה לי טלפון ומספרת לי שהרכב השמיעה רעשים מוזרים והמנוע כבה . הייתי בטוח שהלך מנוע .באותו יום הגיע הרדיאטור מתיקון הרכבתי את הרדיאטור .והפתעתי המנוע מניע ללא רעשים הרכב היה אצלי עוד כשנתיים עד מכרתי אותו מאז ועד היום ןהחלפתי הרבה רכבים אני מקפיד להוסיף בכל החלפת שמנים תוסף מוליקוט לשמן המנוע. מומלץ ורצוי כדי לשמור על אורך חיי המנוע.
×
×
  • תוכן חדש...