Jump to content

Saharyaron

  • הודעות

    46
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Saharyaron

  1. התמונות גדולות מדי אז אני מצרף קישורים לתמונות שתיראו http://up406.siz.co.il/up3/oyzjmj3nztex.jpg (ה"כתם") http://up406.siz.co.il/up3/nnmc23jinwzq.jpg (השריטה)
  2. לא משהו שיעבור את ה7 אלף (כסף זמין,לא כל חודש קצת) רוצה להוסיף בין 20-30 כוח אם אפשרי ובפרט בתקציב הזה
  3. יש לי על האוטו כמה שריטות קטנות ומקום אחד עם צבע שדהה וזה נראה כמו כתם (האוטו משנת 2007) אפשר להשתמש בחומר כלשהו על מנת להעלים/להסתיר עד כמה שאפשר את זה ?
  4. הם התייחסו שם רק לציפ , יש עוד דרכים שאפשר להוסיף כוח ? ואם זה מומלץ ?
  5. יש לי פיג'ו 206 (מנוע 1600 110 כ"ס גיר אוטומטי שנת 2007) חיפשתי כבר בפורום אבל לא מצאתי תשובה ברורה, אני רוצה להוסיף לאוטו עוד כוח בעיקר בשביל תאוצה (איטית מדי לטעמי) ,איך ניתן להוסיף כוח לאוטו ?תוכנה (למרות שלא ידוע לי על תוכנה לפיגו)? האוטו הוא מנוע אטמוספרי מה שמקשה על העיניין, תודה מראש לעונים
  6. תודה לשניכם
  7. תודה ! ומאיפה אפשר לקנות את האנג'ל אייז ? (אזור חיפה,צפון)
  8. אפשר קצת הסבר על הראש מנוע וסעפת nfx ? מאיפה אפשר לקנות+להתקין את זה? וכמה זה עולה ? החלפה ל206 GTI היא לא אופציה כרגע כי גם ה206 1.6 קניתי אותה ממש לא מזמן וגם החלפה לGTI תאלץ התפשרות בשנתון
  9. שלום, אני ממש חדש בתחום ורציתי לשאול כאן , קניתי פיג'ו 206 1.6 שנת 2007 ואני רוצה לשפר אותה שתיראה טוב כי עכשיו היא ניראת ממש פשוטה (להחליף פנסים,ג'נטים,אגזוז (אני אוהב את הרעש חח )) אני לא ממש מבין מה ואיך עושים את זה אז יש למישהו עצות מה לעשות לאוטו ? (הוא בצבע אפור כהה אם זה רלוונטי) התקציב 10,000
  10. ומבחינה פנימית ? המנוע 1.6 הוא 110 כ"ס אני רוצה להגיש לאזור 150 כ"ח אם אפשר בתקציב הזה, זה אפשרי ? ואם לא עד כמה אפשר ?
  11. שלום, אני ממש חדש בתחום ורציתי לשאול כאן , קניתי פיג'ו 206 1.6 שנת 2007 ואני רוצה לשפר אותה האוטו הוא 110 כ"ח ואני רוצה להגיש ל150 אם אפשר אני לא ממש מבין מה ואיך עושים את זה אז יש למישהו עצות מה לעשות לאוטו ? התקציב 10,000
  12. בקרוב מקבל רישיון ומחפש אוטו ראשון עד 33K האוטו אמור לנסוע בערך 30 קילומטר ביום, אז צריך רכב כמה שאפשר חסכוני בדלק מעדיף שיהיה כמה שיותר ספורטיבי בדרישות האלו (אם למישהו יש רעיון לקבריולט אז מעולה) מעדיף גיר אוטומטי אבל לא חובה . ושנתון 2005 ומעלה תודה מראש לכל מי שיענה ! מס דלתות עדיף 2
  13. איזה רכב הכי מהיר מ0-100 בתקציב שלא יעבור את ה30 אלף ושנתון שלא ירד מ2005 ?? תודה לעונים !
×
×
  • תוכן חדש...