שלום,
אני ממש חדש בתחום ורציתי לשאול כאן , קניתי פיג'ו 206 1.6 שנת 2007 ואני רוצה לשפר אותה שתיראה טוב כי עכשיו היא ניראת ממש פשוטה (להחליף פנסים,ג'נטים,אגזוז (אני אוהב את הרעש חח )) אני לא ממש מבין מה ואיך עושים את זה אז יש למישהו עצות מה לעשות לאוטו ? (הוא בצבע אפור כהה אם זה רלוונטי) התקציב 10,000