Jump to content

רן100

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רן100

  1. רן100

    פורד מונדאו 2008

    אמנם אני לא נוסע הרבה אבל מבחינת צריכת דלק, כמה עושה המאזדה להערכתך ?
  2. שלום, ברצוני לקנות פורד מונדאו 2008, אך לפני שאני מוציא כ- 80k רציתי לדעת האם הרכב אמין והאם האחזקה יקרה. אשמח לתשובה מפורטת. כיום יש ברשותי מאזדה 323 (2003), אמינה ולא יקרה לאחזקה. תודה, רן
×
×
  • תוכן חדש...