Jump to content

yahel777

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yahel777

  1. שלום רב, ברשותי סזוקי סוויפט 2010 (סוויפט החדשה, הדגם הקודם). אני מעוניין לשפר מעט את מערכת השמע המקורית. חשבתי להחליף את שני הרמקולים הקדמיים, האם זה הגיוני, יש המלצה לרמקולים (ללא מגבר)? במערכת המקורית יש MP3 אבל ללא יציאת USB, יש לדרך להוסיף?
×
×
  • תוכן חדש...