Jump to content

0545622980i@gmai

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי 0545622980i@gmai

  1. שלום, עברתי לרשת פלאפון וכנראה הטלפון שלי באוטו לא תומך בסים מדור 3.5 אשמח לעזרה בנושא.
  2. אם אין חיישן וישרים צריך לפרק את הידית וכנראה להחליף אותה, קנה מפירוק בערך 100 ש"ח
×
×
  • תוכן חדש...