Jump to content

אלירן.מ

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלירן.מ

  1. תודה אחי.. אני יבדוק את העניין
  2. מתאם אפשר לקנות ב.... כל פנצ'ריה או חנות שמתעסקת בג'אנטים??? או שיש מקום מסוים שאתם מכירים שאני יוכל לגשת ותודה על העזרה
  3. שלום לכולם לאחר חיפוש והפיכת כל הרכב התבסרתי לשמוע שנראה בשטיפת רכב ביום שישי נגנב לי המפתח אום אבטחה של הג'אנטים ברכב מדובר בג'אנט 14 שנקנה ולא מקורי של הרכב מה אפשר לעשות?? לקנות אחד חדש מתאים?? ללכת לפנצ'ריה שיחלץ לי את האומים ויחליף?? וכמה אמור לעלות דבר כזה אם בכלל?? תודה רבה מחכה לתשובות יעזור לי מאוד וקצת דחוף ודורש טיפול כי במקרה של פנצ'ר אכלתי אותה..
  4. תודה לכל העוזרים התקלה נמצאה התחלנו לפרק את הצמות נטרלנו את האזעקה והקודנית לא עזר והפיתרון עזר שפירקנו את הפילטר אוויר והגענו אל הסטרטר נתנו לו 2 מכות קטנות עם פטיש והרכב התניע עכשיו לשאלה הבאה שלי וסליחה על החפירה מה זה יכולה להיות הבעיה?? פחמים, חיישן, מגעים? אין לי מושג.. תודה לעוזרים
  5. כמו שאמרתי הצופר עובד אורות דרך אורות גבוהים סאן נפתח והכל עם סוויצ׳ אין לי מושג שבאתי את הראש אני כמעט בטוח סטרטר יש לכם מושג אולי יכול להגיע מכיוון אחר תודה..
  6. ערב טוב לכולם כן התחדשתי בפיג׳ו 206 2002 אוטומט 1.4 לפני יומיים אתמול בערב לאחר נסיעות עם הרכב במשך היום כיביתי את האוטו לכמה דק באתי להניע שוב ולא מניע לא טעיתי בקוד וניסיתי כמה וכמה פעמים לנעול ולפתוח את הרכב שוב ולא עזר אין רעש של ניסיון התנעה ונשמע רעש של תקתוקים קלים מה זה יכול להיות?? סטרטר, מצבר, חיישן, פיוז אין לי מושג לא מכיר את הרכב בכלל.. לא ניסיתי להניע עם כבלים המצבר בין שנה וחצי ועם סוויצ׳ הגג עובד והאורות עובדים והכל עובד כמו שצריך תודה לעוזרים וסליחה על ההתקלה חייב את עזרתכם בנושא..
  7. תודה לעוזרים אכן בדקתי שמן גיר אני שוב מציין היה ריק וגם כן ממה היה הוא קיבל חום כהה מלכלך כזה... כמו שאמרתי הוספתי שמן וטיפה עזר אבל עדיין יש קפיצות במהלך מעבר ההילוכים ושכאני עוצר ברמזור יש ירידת טורים דרסטית עד כדי שאוטו כמעט ומתכבה
  8. שלום לכולם רציתי להתייעץ איתכם בבעיה שצצה לי ברכב כלפני שבוע אני נוהג ביונדאי אקסנט 97 גיר אוטומט בבוקר ואחרי נסיעה ארוכה שאני מתניע את הרכב ומעביר ל R הוא ממש הולך קשה בקושי נוסע ואני צריך ללחוץ על דוושת הגז עד הסוף עד שאני מרגיש קפיצה וכאילו הגיר משתחרר ומתחיל לנסוע ב D שאני מתחיל נסיעה הוא נוסע די חלק עם קפיצות קטנות בגיר ואחרי בערך חצי שעה שהמנוע מתחמם בשביל שאוטו יסחוב ואני יצליח לעבור את הרמזור בהצלחה אני תמיד מעביר ל 2 ואחר כך משלב ל D בחזרה כמו כן כמעט מידי יום במהלך נסיעה ארוכה בערך 25 קמ הגיר נתקע על הילוך 3 ועל בערך 80 מקש האוטו צורח על 4.5 סלד החלפנו באוטו גיר משיפוץ לפני שנתיים האם זה הגיוני שהגיר עומד לשבוק חיים?? בדקתי היום שמן גיר על מנוע חם ב P היה ריק יכול להיות נזילה? והוספתי שמן דקסטרון 3 טיפלה עזר.. מה עושים?? תודה לעוזרים וסליחה על ההצקה..! אלירן
×
×
  • תוכן חדש...