ערב טוב לכולם
כן התחדשתי בפיג׳ו 206 2002 אוטומט 1.4 לפני יומיים
אתמול בערב לאחר נסיעות עם הרכב במשך היום כיביתי את האוטו לכמה דק באתי להניע שוב ולא מניע
לא טעיתי בקוד וניסיתי כמה וכמה פעמים לנעול ולפתוח את הרכב שוב ולא עזר
אין רעש של ניסיון התנעה ונשמע רעש של תקתוקים קלים
מה זה יכול להיות??
סטרטר, מצבר, חיישן, פיוז אין לי מושג לא מכיר את הרכב בכלל..
לא ניסיתי להניע עם כבלים המצבר בין שנה וחצי ועם סוויצ׳ הגג עובד והאורות עובדים והכל עובד כמו שצריך
תודה לעוזרים וסליחה על ההתקלה
חייב את עזרתכם בנושא..