Jump to content

yosi12

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של yosi12

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. כן הוא אמר שלא כדי. הוא רצה לסדר את הבעיה במעט והוא חיזק את המסרק הגה בכל סיבוב קטן של ההגה אני שומע רעשים חזקים כאילו אני נוהג על טרקטור
  2. שלום לכם אני מבקש את עזרתכם לפני שבוע הלכתי לעשות טסט לרכב שברשותי (סובארו אימפרזה 2006) והכשילו אותי על חופש בהגה המכונאי רכב שלי אמר לי שזה המסרק הגה הלך וצריך להחליפו רציתי לדעת מה המחיר של המסרק הגה וכמה עולה עבודה תודה על העזרה
×
×
  • תוכן חדש...