שלום לכולם,
ביקרתי היום בניו קופל וקיבלתי הצעות ליונדאי I20 שנת 2011.
ההצעות שקיבלתי היו :
השכרה עם ~35000 ק"מ -71000 ש"ח.
ליסינג עם 72,000 ק"מ- 70000 ש"ח.
המחירים לא משקפים אפילו את ההורדות של 12% לליסינג ו18% להשכרה שמופיעות בלוי יצחק. כששאלתי את הנציג הוא אמר שהם לא מחוייבים להוריד את האחוזים הנ"ל ומכיוון שאת הרכבים האלו קל למכור אין לו שום אינטרס להוריד עוד במחיר ואם מצאתי ביותר זול, שאלך למקום השני.
האם לדעתכם אלו מחירים סבירים? האם חברות הליסינג לא מחוייבות להפחית את האחוזים הנ"ל (דיי ברור שכשאמכור אותו בעוד מספר שנים אדרש להפחתות האלו בלי קשר למצב הרכב)?
תודה מראש!