היי,
אני החלפתי אתמול במוסך ליד הבית שלי 2 בולמי זעזועים קדמיים מנדו בעלות של 1100 ש"ח לא כולל מע"מ.
יש לי תחושה שהמקום אמין יחסית (כלומר לא ימצא לי תקלות דמיוניות) וחשבתי שהמחירים סבירים אבל אחרי שעשיתי את הטיפול קיבלתי ריקושטים מכמה אנשים שהמחיר יקר ורציתי לשמוע חוות דעת נוספת.
תודה מראש על העזרה