שלום לכולם,
אני מתלבט לגבי פורד מונדאו 2008 טיטניום לבין יונדאי סונטה Luxury אוט' 3.3
שוב אני אדגיש ששתי המכוניות בדרגת גימור הכי גבוהה, ריפודי עור, מגנזיום, סאן רוף ועוד....
ההבדל העיקרי בין המכוניות הוא שבמונדאו יש 161 כ"ס ובסונטה 250 כ"ס.
ועל סמך זה יש יתרון למכונית אחרת על השניה( וכמובן בהסתמך על נוחיות ואמינות)?
תודה לכולם!