Jump to content

shalom_j

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

הנקודות של shalom_j

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם! יש לי צמיג 235/45-17 והציעו לי צמיג FALKEN ZE912 ב-400 שח וצמיג K114 HANKOOK ב-650 שח. אני צריך 4 צמיגים ואני לא יודע מה עדיף? שמעתי שהפלקן גם טוב ואני לא יודע אם שווה להוסיף עוד 1000 שח בשביל הנקוק? תודה....
  2. שלום לכולם! יש לי פורד מונדאו עם צמיגים בגודל 235/45-17. ואשמח לקבל עצות לצמיג נוחות טוב (כמה שאפשר למרות החתך הנמוך), לא יקר (באזור ה-650 לצמיג). תודה לכולם.
  3. גם שריטות שטחיות וגם נקודות עמוקות יותר.
  4. שלום לכולם, יש לי פורד מונדאו 2008 שחורה עם שריטות ופגמים קלים בצבע, ורציתי לדעת איך אני יכול לתקן אותם לבד ובאיזה חומר/צבע (טוב) כדאי להשתמש? רק אבקש שתציינו חברה ואיפה אפשר לקנות את אותם. תודה לכולם!
  5. שלום לכולם, מישהוא יכול להמליץ על מקום טוב לבדיקת רכב בבאר שבע. הרכב זה פורד מונדאו 2008. תודה.
  6. בכל אופן תודה לכולם!
  7. בגלל שאני מחפש רכב גדול/מנהלים שיהיה יוקרתי (עד כמה שאפשר) ועם פיצ'רים כמו סאן רוף ריפודי עור.. ואם יש לך הצעה טובה יותר (באותו סכום), אני אשמח לשמוע. תודה.
  8. שלום לכולם, אני מתלבט לגבי פורד מונדאו 2008 טיטניום לבין יונדאי סונטה Luxury אוט' 3.3 שוב אני אדגיש ששתי המכוניות בדרגת גימור הכי גבוהה, ריפודי עור, מגנזיום, סאן רוף ועוד.... ההבדל העיקרי בין המכוניות הוא שבמונדאו יש 161 כ"ס ובסונטה 250 כ"ס. ועל סמך זה יש יתרון למכונית אחרת על השניה( וכמובן בהסתמך על נוחיות ואמינות)? תודה לכולם!
×
×
  • תוכן חדש...