שלום לכולם,
1. המצת ברכב מתחמם כאשר לוחצים עליו ,אולם כאשר אני מחבר אליו מטען לטלפון הוא לא מטעין..(המטען נבדק גם במכוניות אחרות..)
2. רדיו דיסק מראה תצוגה מלאה+ מעבר בין תפריטים..אולם אין סאונד כלל! האם ייתכן כי הרמקולים הם הבעייתיים?
האם יש פתרון ? (פיוז? נשרף מגבר?), או שהרדיו אבוד..ויש צורך להחליפו..
תודה ויום טוב,