Jump to content

אופיר35

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של אופיר35

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הי, אבקש לקבל את חוות דעתכם לגבי סיטרואן C3 PK מודל 2011, שנה על הכביש. מאחר ובקרוב אקבל רכב חברה אני נאלץ להפרד מהרכב הפרטי. כמו שנאמר, הרכב שנה על הכביש עם 27,000 ק"מ, ללא תאונות ולאחרונה אף עבר טיפול שנתי. חייב לציין שמאד נהנתי מהאוטו הזה. מעבר לנוחות הנסיעה ,שלל הצ'ופרים שהוא מציע פשוט הופכים אותו לרכב מאד נוח וכייפי. אני מבין שמכירה של רכב כזה היא משימה לא פשוטה כנראה, ובכל זאת, מהו מחיר ריאלי עבורו (בהנחה שהמחירון שלו 88K) ? יש סיכוי למכור רכב כזה בתוך חודש- חודש וחצי ? מה האלטרנטיבות למכירה מעבר לפרסום ברשת ובמודעות על הרכב ? תודה
×
×
  • תוכן חדש...